Płatność

  1. Jakie są formy płatności?
    1. Obsługiwane formy płatności to: przelew internetowy, płatność BLIK-iem oraz kartą płatniczą.
  2. Czy można zamówić przesyłkę za pobraniem?
    1. Tak – w przypadku zarejestrowanych użytkowników umożliwiamy taką opcję.
  3. Czy istnieje możliwość wystawienia faktury przelewowej z terminem płatności, np. 14 dni?
    1. Nie, towar wysyłamy tylko w opcji przedpłaconej lub za pobraniem.
  4. Zrobiłam(-em) zakupy na paragon, ale chciałabym(-bym) fakturę VAT do tego zakupu, czy jest to możliwe?
    1. Tak, o ile posiadasz paragon zakupu a faktura ma być na osobę fizyczną. W przypadku paragonu bez numeru NIP nie ma możliwości otrzymania faktury „na firmę”.
  5. Jak mogę zmienić dane na fakturze?
    1. Edycja danych jest możliwa dla zarejestrowanych użytkowników w ich profilu.
  6. Czy zamawiając przez internet mogę kupić towar na raty?
    1. Obecnie nasz sklep nie umożliwia takiej funkcjonalności, ale niewykluczone, że w przyszłości taka opcja zostanie wprowadzona.

Towary

  1. Czy mogę zamówić produkty, które nie są dostępne w magazynie?
    1. W przypadku towarów o statusie: „niedostępny” lub „na zamówienie” prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny.
  2. Czy w sklepie realizowane są towary na zamówienie?
    1. Patrz wyżej 😊
  3. Czy sklep oferuje usługę montażu towaru?
    1. Posiadamy zaprzyjaźnione grono wykwalifikowanych instalatorów z różnych branż – szczegóły najlepiej omówić podczas rozmowy telefonicznej.
  4. Czy zakupiony przeze mnie produkt posiada gwarancję?
    1. Szczegóły dot. gwarancji na produkty podane są w kartach katalogowych.
  5. Czy jest możliwość pocięcia rury wg wskazanych wymiarów?
    1. W przypadku chęci zakupu produktów w niestandardowych odcinkach prosimy o kontakt mailowy z naszymi doradcami.

Zamówienia i ich wysyłka

  1. Jak mogę sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?
    1. Status realizacji zamówienia dostępny jest dla zarejestrowanych użytkowników w ich panelu klienta.
  2. Jakim kurierem wysyłane są paczki?
    1. Nasze przesyłki wysyłamy zgodnie z wyborem klienta jednym spośród następujących przewoźników: InPost Paczkomat, InPost Kurier, DHL, SUUS, Pekaes.
  3. Jak szybko moje zamówienie zostanie wysłane?
    1. Jeżeli zamówienie zostanie złożone i opłacone do godziny 14:00 w danym dniu roboczym a całość asortymentu jest dostępna – towar zostanie wysłany w następnym dniu roboczym.
  4. Wybrałam płatność przelewem. Kiedy towar zostanie do mnie wysłany?
    1. Realizację zamówienia rozpoczynamy w momencie zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. Z racji korzystania z usług bramek do płatności internetowych środki powinny znaleźć się na naszym rachunku w następnym dniu roboczym.
  5. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
    1. Tak. Nasi doradcy chętnie pomogą i przyjmą Twoje zamówienie.
  6. Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?
    1. Obecnie nie oferujemy możliwości odbioru osobistego.
  7. Czy sklep ma stacjonarną siedzibę?
    1. Nie.
  8. Czy produkty można obejrzeć przed zakupem?
    1. Z produktami można zapoznać się na dedykowanych podstronach. Istnieje również możliwość zamówienia płatnych próbek produktów.
  9. Czy mogę połączyć zamówienia?
    1. Jeżeli złożyłeś kilka zamówień a możliwości logistyczne pozwolą na wspólną wysyłkę – oczywiście spakujemy je razem i ograniczymy w ten sposób Twoje koszty przesyłki.
  10. Kurier nie dostarczył mojej paczki. Co zrobić?
    1. Po wysyłce zamówienie zawsze otrzymasz od nas numer przesyłki wraz z linkiem do systemu śledzenia przesyłek. W pierwszej kolejności sprawdź status przesyłki na stronie przewoźnika a następnie skontaktuj się z nim w celu uzyskania wyjaśnień. Dopiero w kolejnym kroku – skontaktuj się z nami. Pomożemy.
  11. Czy istnieje możliwość ekspresowej wysyłki?
    1. Wszystkich naszych klientów traktujemy z największą starannością i staramy się, aby nasze przesyłki były kompletowane i nadawane najszybciej, jak to jest możliwe. Większość przesyłek wysyłana jest już następnego dnia roboczego.
  12. Czy mogę przekierować kuriera, by dostarczył paczkę pod inny adres?
    1. Część z naszych przewoźników oferuje taką opcję i jesteś o niej informowany w mailu dot. szczegółów dostawy (maila wysyła firmy spedycyjna a nie sklep).
  13. Czy zamówienia są wysyłane za granicę?
    1. Tak, istnieje możliwość realizacji wysyłki zagranicznej. W tym przypadku koszty dostawy kalkulowane są indywidualnie. Prosimy o kontakt z naszymi doradcami.
  14. Zapomniałam odebrać zamówienie w terminie. Czy moje zamówienie przepadło?
    1. Skontaktuj się z firmą spedycyjną, która realizowała przesyłkę. Jeżeli uzyskasz informację, że przesyłkę zwrócono do nadawcy (sklepu) – skontaktuj się z nami. Pomożemy.

Zwroty i reklamacje

  1. Czy mogę anulować moje zamówienie?
    1. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszymi doradcami.
  2. Czy mogę wymienić towary, które zakupiłam(-em), na coś innego?
    1. Skorzystaj z opcji zwrotu towaru a następnie złóż nowe zamówienie.
  3. Jak dokonać zwrotu produktu?
    1. Żeby dokonać zwrotu towarów, należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go na adres firmy Sprzedawcy. Jeśli zwrot zostanie przyjęty, należy odesłać towar w niezmienionym stanie. Prawo odstąpienia od Umowy ma zastosowanie tylko do produktów, które są zwracane w tym samym stanie lub stanie, którego zmniejszona wartość nie przekracza drobnych wad, które wystąpiły podczas korzystania z produktów w sposób konieczny w celu ustalenia ich charakteru, właściwości i funkcjonowania. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu produktów wysłanych lub przekazywanych po terminie na zwrot lub produktów, które nie są w takim samym stanie, w którym zostały otrzymane. Nie dokonamy zwrotu pieniędzy, jeśli produkt nie spełnia powyższych wymagań. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy, jeżeli jej przedmiotem jest dostawa produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta (np. niestandardowe odcinki rur).
  4. Jak zgłosić serwis lub reklamację towaru?
    1. Prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny z naszymi doradcami.
  5. Co zrobić kiedy otrzymałam uszkodzony towar?
    1. Prosimy o zgłoszenie mailowe lub telefoniczne. Nasi doradcy udzielą pomocy i wskazówek.
  6. Co zrobić jeśli przesyłka przyszła niezgodna z zamówieniem?
    1. Prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
  7. Ile czasu mam na zwrot?
    1. Zapewniamy Klientowi możliwość odstąpienia od umowy na zasadach określonych przepisami prawa. Klient, który jest konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  8. Czy moja paczka ze zwrotem już dotarła?
    1. W tej sprawie należy skontaktować się z przewoźnikiem za pośrednictwem którego dokonałeś zwrotu towaru.
  9. W jakim terminie mogę złożyć reklamację?
    1. Jeśli zakupiony produkt ma wadę, Konsument może złożyć reklamację na podstawie kodeksu cywilnego (art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami). Roszczenie może być złożone na podstawie rękojmi za wady. Prawa te odnoszą się do wad, które pojawiły się w okresie 2 lat od dnia dostarczenia produktu (-ów). Nie jest konieczne przedstawianie paragonu.
  10. Oddałam(-em) produkt do zwrotu i chciałabym sprawdzić, na jakim etapie jest jego realizacja.
    1. Prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny z naszymi doradcami.
  11. Zakupiłam(-em) produkt i mam problem z jego instalacją/ uruchomieniem. Co mogę zrobić?
    1. Prosimy o kontakt mailowy i/lub telefoniczny z naszymi doradcami.

Moje dane

  1. Zapomniałam(-em) hasła do mojego konta. Co zrobić?
    1. Użyj opcji „Przypomnij moje hasło / resetuj hasło” dostępnej w panelu logowania.
  2. Kto jest administratorem moich danych?
    1. Administratorem Twoich danych osobowych jest firma PLSports z siedzibą w Toruniu przy ul. Kurpiowskiej 7/12, 87-100 Toruń.
  3. Czy moje dane są bezpieczne?
    1. Zapewniamy, że przykładamy szczególną uwagę do zagwarantowania naszym użytkownikom najwyższy stopień bezpieczeństwa, prywatności i ochrony danych osobowych.
    • Wszystkie Twoje dane są szyfrowane za pomocą połączenia SSL (Secure Socket Layer) i niedostępne dla osób trzecich.
    • Znakiem bezpiecznego połączenia jest znak kłódki przy adresie URL.
    • Nie udostępniamy żadnych danych osobom trzecim.
    • Nie kontaktujemy się z użytkownikami w imieniu osób trzecich.
    • Wszystkie wpisy i zdjęcia są sprawdzane przed opublikowaniem w profilu.
    • Nasz Dział Bezpieczeństwa monitoruje I bada wszelką podejrzaną aktywność w serwisie.
    • Dokładne informacje o stosowanych przez nas środkach obejmujących ochronę prywatności znajdują się na stronie Polityka prywatności.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami.

Napisz do nas wiadomość
Odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 1 lub 2 dni.